Uzņēmums "ANDI" 


Jaunumu saņemšana


JAUNUMI

12.12.2013.

Cienījamie klienti – programmas 1C:Tirdzniecības vadīšana 8 lietotāji!


Sakarā ar to, ka no jaunā 2014.gada mūsu valstī tiek ieviesta jauna uzskaites valūta, informējam Jūs par iespējamajiem variantiem pārejai uz EURO, kas tiek realizēta uz 1C:Tirdzniecības vadīšana 8 platformas un pieejama ar mūsu kompānijas palīdzību:
Lūgums atbildīgi attiekties un OBLIGĀTI izveidot datu bāzes ARHĪVU!!!

1. Šo variantu var realizēt divos veidos. Abu variantu aprakstu Jūs varat saņemt pēc pieprasījuma, kas tiek nosūtīts uz elektroniskā pasta adresi - hotline@andi.lv

  1. Jaunas pilnīgi tukšas (bez jebkādas informācijas) datu bāzes atvēršana. Izmantojot šo variantu, lietotāju rīcībā būs datu bāze, kas sagatavota uzskaites kārtošanai jaunā valūtā. Lietotāji varēs noteikt uzskaites valūtu EUR, aizpildīt ar jauniem kursiem katalogu „Valūtas” un sākt ievadīt jauno normatīvo informāciju, katalogus un atlikumus.
    Šim variantam ir liels
    pluss – Jūs iegūsiet bāzi ar korekti ievadītiem katalogiem, korektu preču atlikumu inventarizāciju un datiem par savstarpējiem norēķiniem. Mīnuss – iespējams liels darba apjoms ar informācijas ievadi.

  2. Pilnas pašreizējās datu bāzes kopija ar turpmāko visu dokumentu dzēšanu, ko veic lietotājs.
    Šajā variantā lietotāji varēs ar grupveida apstrādes palīdzību atzīmēt datu bāzē uz dzēšanu visus dokumentus un saglabāt visu normatīvo informāciju un katalogus, noteikt uzskaites valūtu EUR, aizpildīt ar jauniem kursiem katalogu „Valūtas” un sākt ievadīt jaunajā bāzē atlikumus.
    Šim variantam ir liels pluss – Jūs iegūsiet bāzi ar korektu preču atlikumu inventarizāciju un korekti ievadītiem datiem par savstarpējiem norēķiniem. Mīnuss – iespējams liels darba apjoms ar informācijas ievadi un katalogu attīrīšanu.

Kad, kurā brīdī var izmantot šo variantu?

  1. Bāze var būt sagatavota jebkurā brīdi, sākot jau ar šo brīdi. Līdz 01.01.14. jāievada jaunie katalogi un atlikumi, jānosaka jaunie valūtu kursi un jau 2.janvārī jāsāk strādāt.

  2. Ja datu bāze tiks sagatavota pēc 01.01.14., tad, bez normatīvās informācijas, katalogiem un atlikumiem, jaunajā bāzē būs jāievada visi dokumenti sākot ar 01.01.14.

2. Jaunas datu bāzes atvēršana ar normatīvās informācijas un katalogu pārnešanu.

Attiecīgo informācijas pārnešanas apstrādi ar aprakstu Jūs varat saņemt pēc pieprasījuma, kas tiek nosūtīts uz elektroniskā pasta adresi - hotline@andi.lv.

Izmantojot šo variantu, lietotāji iegūs jaunu datu bāzi ar informāciju katalogos, bet bez jebkādiem atlikumiem.

Šī varianta pluss – iespēja ievadīt korektus preču un savstarpējo norēķinu atlikumus.

Mīnuss – iespējams liels darba apjoms.

Kad, kurā brīdī var izmantot šo variantu?

  1. Bāze var būt sagatavota jebkurā brīdi, sākot jau ar šo brīdi. Līdz 01.01.14. jāievada jaunie atlikumi, jānosaka jaunie valūtu kursi un jau 2.janvārī jāsāk strādāt

  2. Ja datu bāze tiks sagatavota pēc 01.01.14., tad, bez atlikumiem, jaunajā bāzē būs jāievada visi dokumenti sākot ar 01.01.14.

3. Jaunas datu bāzes atvēršana ar normatīvās informācijas, katalogu un reģistru atlikumu pārnešanu un reģistru atlikumu pārrēķināšanu uz jauno uzskaites valūtu.

Šī varianta izmantošanai paredzētās apstrādes ir konfigurācijas Tirdzniecības vadīšana 8 red. 10.3.11.1 (un augstāk) sastāvā. Klienti saņems šo variantu ar aprakstu, ja tiks apmaksāts abonenta apkalpošanas līgums.
Šī varianta plusi – Jūs iegūsiet jaunu datu bāzi ar pilnu normatīvo informāciju un katalogiem, kas pārnesti uz noteiktu datumu, un ar reģistru atlikumiem, kas arī pārnesti uz šo datumu un pārrēķināti uz jauno uzskaites valūtu.
Šī varianta mīnusi – nepieciešama atlikumu korekcija, ja pašreizējā bāzē veiktas kādas izmaiņas, kas ietekmē atlikumus. Viens no šī varianta mīnusiem arī ir tas, ka automātiski pārnesot atlikumus, tiek pārnesti arī pašreizējās datu bāzes esošie „nekorektumi” (nav norakstīts pa partijām, nekorekti slēgti savstarpējie norēķini un avansi utt.). Vēl viens mīnuss – bāzes apstrādes operācija var aizņemt ilgstošu laiku – no 1 stundas līdz 36 stundām, atkarībā no datu bāzes lieluma.

Kad, kurā brīdī var izmantot šo variantu?

  1. Bāzes apstrāde jāveic uz 01.01.14. Pašreizējās bāzes atlikumi tiks pārnesti uz jauno bāzi.

  2. Ja apstrāde tiek veikta jaunajā gadā uz 01.01.14., tad visus dokumentus, kas bāzē ievadīti sākot ar 01.01.14., ir jāpārgrāmato.

4. Jaunas datu bāzes atvēršana – esošās bāzes pilna kopija ar visu datu pārrēķināšanu uz jauno uzskaites valūtu.

Šī varianta izmantošanas apstrāde un metodes ir par samaksu - no 100 līdz 150 Ls, atkarībā no tā vai klientam būs vajadzīga apstrāde, kas ģenerē jaunus līgumus ar kontrahentiem jaunajā uzskaites valūtā. Šī varianta apstrādes un aprakstu Jūs varēsiet saņemt pēc pieprasījuma, kas nosūtīts uz elektroniskā pasta adresi hotline@andi.lv, pēc izrakstītā rēķina apmaksas.

Šī varianta plusi – datu bāzes integritātes saglabāšana ar visu ievadīto operāciju vēsturi. Ja pašreizējā bāzē veiktas kādas izmaiņas, dati nav jāievada atkārtoti. Visas izmaiņas no spēkā esošas bāzes uz jauno varēs ielādēt automātiski.

Šī varianta mīnusi – automātiski pārnesot atlikumus, tiek pārnesti arī pašreizējās datu bāzes esošie „nekorektumi” (nav norakstīts pa partijām, nekorekti slēgti savstarpējie norēķini un avansi utt.). Vēl viens mīnuss – bāzes apstrādes operācija var aizņemt ilgstošu laiku – no 1 stundas līdz 36 stundām, atkarībā no datu bāzes lieluma.

Kad, kurā brīdī var izmantot šo variantu?

  1. Esošās datu bāzes pilno sākotnējo kopiju un tās pārrēķinu var veikt jebkurā brīdī, sākot ar pašreizējo brīdi.

  2. Turpmāk visas izmaiņas jāpārlādē no spēkā esošās bāzes uz jauno bāzi.

 

Informācija programmas 1C Uzņēmums 8 Tirdzniecības vadīšana nomātājiem.

  1. Jebkuru no variantiem realizēs firmas 1C:Andi darbinieki.

  2. Nomas līguma vērtībā tiks iekļauts tikai 1 variants – tukšas jaunās bāzes izveide, vai esošās bāzes pilna kopija.

  3. Piekļuve vecajai (pašreizējai) bāzei pēc jaunās bāzes atvēršanas ar jauno uzskaites valūtu būs pieejama uz 3 mēnešiem ( līdz 2014.gada 31.martam ieskaitot) tikai vienam nomas lietotājam.

  4. Sākot ar 01.04.14. otras datu bāzes noma būs par samaksu – Ls 6 mēnesī.

  5. Ja nepieciešami papildu lietotāji – samaksa par programmas nomas papildu lietotāju paliek kā iepriekš – Ls 7 mēnesī.

  6. Visi lietotāji, kas reģistrēti pašreizējā bāzē, tiks pārnesti uz jauno bāzi ar jauno uzskaites valūtu.

Pakalpojumu izmaksas

Datu bāzes pārvešana uz jauno uzskaites valūtu klientiem – programmas īpašniekiem, LVL:

 

 

1. variants

2. variants

3. variants

4. variants bez līgumu kopēšanas

4. variants ar līgumu kopēšanu

Klients patstāvīgi veic visas darbības pēc instrukcijas

0

0

Abonenta apkalpošanas līgums

 

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 100 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 150 latu

Visu veic 1С:ANDI, līdz jaunajam gadam*

25 lati

75 lati

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 100 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 200 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 250 latu

Visu veic 1С:ANDI, no 02.01.14. līdz 13.01.14.*

25 lati

50 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 75 lati

Abonenta apkalpošanas līgums

+175 lati

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 225 lati

Visu veic 1С:ANDI, no 14.01.14.*

25 lati

25 lati

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 60 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+160 latu

Abonenta apkalpošanas līgums

+ 210 latu

*Rindas kārtībā, kas noteikta firmas 1С:ANDI ofisā.

 

Pakalpojumu izmaksas

Datu bāzes pārvešana uz jauno uzskaites valūtu klientiem – programmas nomātājiem, LVL:


 

 

1. variants

2. variants

3. variants

4. variants bez līgumu kopēšanas

4. variants ar līgumu kopēšanu

Līdz jaunajam gadam*

0

45 lati

100 latu

200 latu

250 latu

no 02.01.14. līdz 13.01.14.*

0

30 lati

75 lati

175 lati

225 lati

Visu veic 1С:ANDI, no 14.01.14.*

0

30 lati

60 latu

160 latu

210 latu

* Rindas kārtībā, kas noteikta firmas 1С:ANDI ofisā.



Atpakaļ sarakstā

search




SIA “Andi”, LV40003537160 Adrese: Latvija, Rīga, Dzērbenes iela 14 Talrunis: (+371) 67555777 E-mail:Uzrakstīt Darba laiks: Pm. - Pt. no 09.00 līdz 18.00

Copyright Andi 2020 © Design & Development Andi Web.