Uzņēmums "1C - ANDI" 


Jaunumu saņemšana


Grāmatvedības apkalpošana.

Cienījamie kolēģi!




Esam priecīgi, ka varam Jums paziņot par mūsu firmas jauno darbības veidu –
“ANDI:Grāmatvedības apkalpošana”.



Mēs saprotam, ka diezgan problemātiski novērtēt kompānijas līmeni pirms regulāras sadarbības šajā jomā, bet mūsu priekšrocība ir tāda, ka mūsu komandā strādā 10 grāmatveži, kuriem ir ne tikai grāmatvedības apkalpošanas pieredze, bet arī uzkrātas bagātas zināšanas darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu 1C:Grāmatvedība Latvijai.



Cena bez PVN (euro) par apkalpošanas mēnesi sastāda:



  • Uzņēmumiem, kuri nav reģistrēti kā pievienotās vērtības nodokļa maksātāji
  • 50

  • Uzņēmumiem, kuri reģistrēti kā pievienotās vērtības nodokļa maksātāji
  • 70

  • Uzņēmumiem, kuru saimnieciskajā darbībā ir eksports/imports
  • 77

Profesionāla grāmatvedības pakalpojumu sniegšana ir garantija veiksmīgai un stabilai biznesa attīstībai. Ne visas kompānijas un individuālie komersanti var atļauties uzturēt savā štatā grāmatvedības darbinieku, kuram ir ievērojama pieredze grāmatvedības dokumentācijas sastādīšanā un dažāda veida pārbaužu iziešanā. Bet bez kvalitatīvas grāmatvedības uzskaites ļoti viegli gūt nopietnus finanšu zaudējumus, piemēram, tādus kā soda sankcijas no valsts iestāžu puses.


Salīdzinot ar štata speciālista algošanu, rodas virkne priekšrocību, ja grāmatvedības apkalpošanu veic mūsu kompānija. Uzskaitīsim tikai dažas no tām:

  • dārgās izmaksas par licencētu programmatūru, kurai nepieciešama pastāvīga uzturēšana un IT speciālistu piesaistīšana, pilnībā uzņemas mūsu kompānija;
  • atkrīt nepieciešamība maksāt sociālās iemaksas par štata speciālistu;
  • nav problēmu ar štata grāmatvedības speciālista aizvietošanu atvaļinājuma laikā, t.sk. dekrēta atvaļinājuma vai darbnespējas laikā.

Grāmatvedības un nodokļu likumdošana raksturīga ar regulārām, pietiekami biežām izmaiņām. Šī īpatnība ietekmē grāmatvedības darbinieka darbu – viņam nepārtraukti jāpaaugstina kvalifikācija un jāanalizē visi jauninājumi. Mūsu kompānijas speciālisti regulāri seko šādām izmaiņām, turklāt katram no viņiem ir nozīmīga pieredze grāmatvedības apkalpošanas jomā.



Grāmatvedības apkalpošanā iekļauti šādi pakalpojumu veidi:



  • nodokļu uzskaites politikas optimizēšanas konsultācijas spēkā esošās likumdošanas ietvaros;
  • pirmdokumentu apstrāde un sistematizēšana;
  • ziņu par kompānijas īpašumu un saistībām atspoguļošana grāmatvedības un nodokļu uzskaites reģistros;
  • algas aprēķināšana, kā arī visu sociālo izmaksu veidu aprēķināšana;
  • grāmatvedība pārskatu un nodokļu deklarāciju sagatavošana un iesniegšana VID;
  • pārskatu sagatavošana un iesniegšana ārpusbudžeta fondiem.

Citi grāmatvedības apkalpošanas pakalpojumi:

  • juridiskām personām un individuālajiem komersantiem grāmatvedības apkalpošanas ietvaros, jeb kā vienreizēju pakalpojumu, varam sniegt šādus pakalpojumus:
  • organizācijas uzskaites politikas izstrāde;
  • sākotnējās dokumentācijas sastādīšana;
  • darbs ar kompānijas bankas kontiem caur sistēmu banka-kase;
  • personāla lietvedība;
  • kompānijas interešu pārstāvēšana nodokļu iestādē un ārpusbudžeta fondos;
  • grāmatveža izbraukums darbu veikšanai Jūsu ofisa teritorijā;
  • kurjera pakalpojumi;
  • pārējie pakalpojumi.



Grāmatvedības apkalpošana tiek sniegta kā:



  • kompleksa grāmatvedības uzskaites kārtošana;
  • mūsu speciālisti uzņemas visu grāmatvedības kārtošanu, sākot ar pirmdokumentiem un beidzot ar dažādu pārbaužu iziešanu;
  • daļēja grāmatvedības uzskaites apkalpošana;
  • mūsu speciālisti uzņemas jūsu izvēlētās grāmatvedības darbu daļas veikt uz pastāvīgas sadarbības pamata;
  • vienreizēji grāmatvedības pakalpojumi;
  • jebkuru grāmatvedības pakalpojumu sniegšana pēc pieprasījuma.

Mēs sniedzam palīdzību gan jaunajiem uzņēmējiem, gan lielajām kompānijām ar attīstītu biznesu, uzņemsimies grāmatvedības apkalpošanu organizācijās ar jebkuru nodokļu uzskaites politiku. Pie mums vēršas gan komercorganizācijas, gan sabiedriskās organizācijas utt.


Grāmatvedības apkalpošana ir paredzēta visiem nodokļu politikas veidiem. Precīzu pakalpojuma cenu Jūs varat uzzināt, piezvanot pa tālruni 67 555 777.


Jūs varat būt pārliecināti, ka strādājot ar mums, visa komercinformācija būs drošībā.


Priecāsimies redzēt Jūs mūsu ofisā!



Bāzes komplektā ietilpst:



  • Dokumentu apstrāde - līdz 10 dokumentiem, kas satur ne vairāk par 10 rindām katrs;
  • Darba algas aprēķins - ne vairāk kā 3 darbiniekiem;
  • Nodokļu aprēķins;
  • Avansa atskaite – 1 atskaite, kas satur ne vairāk kā 10 čekus;
  • Pamatlīdzekļu uzskaite – līdz 5 vienībām;
  • Visu nepieciešamo grāmatvedības pārskatu sagatavošana un iesniegšana VID (EDS);
  • Dokumentu izdruka - līdz 20 lappusēm;
  • Konsultācijas – līdz 1 stundai.


Sazinieties ar mums:
Jūsu vārds, uzvārds*
Jūsu E-mail*
Teksts*
Aizsardzība pret automatiskām vēstulēm.
CAPTCHA
Ievadiet attelā redzamos simbolus.*

search

Pēdējie Jaunumi
Apsveicam Starptaustiskajā Grāmatvežu Dienā!
10.11.2017.
Lai vienmēr darbā būtu kartība un stabils panākums, lai atskaites būtu bez kļūdām, lai katrs rīts būtu ar labu garastāvokli un entuziasmu, ar augstu mērķtiecību un neuzveicamu aktivitāti. Mieru, laimi, labklājību un lielisku finansiālo stāvokli! Sīkāk
Kurss "Datorprasmes grāmatvedībā (programma „1С Grāmatvedība 8”)"
02.11.2017.
Turpinās dalībnieku uzņemšana mācību grupās – kurss „Datorprasmes grāmatvedībā (programma "1C Grāmatvedība 8"). Sīkāk



Copyright Andi 2013 © Design & Development Andi Web.