|
Jaunumu saņemšana
|
SISTĒMAS "1C:UZŅĒMUMS 8.0" PROGRAMMPRODUKTU SERVISA APKALPOŠANA.
Programmprodukta lietotāju servisa apkalpošana
Programmprodukta „1C:Uzņēmums 8.0. Darba alga un Personāla vadība priekš Latvijas” lietotāju apkalpošana tiek sniegta pa informatīvi-tehnoloģisko atbalsta līniju (ITA). Programmprodukta piegādes komplektā iekļauts tekošais ITA starptautiskās piegādes izlaidums un kupons uz 6 mēnešu bezmaksas apkalpošanu pa ITA līniju. Lai saņemtu servisa pakalpojumus, lietotājam nepieciešams reģistrēt iegādāto programmproduktu, nosūtot firmai „1C” vai nododot franšīzes partnerim reģistrācijas anketu, un noformēt pusgada bezmaksas parakstīšanos pie partnera, kurš to pārdevis. Lai nosūtītu reģistrācijas anketu pa pastu, piegādes komplektam pievienots konverts ar adresi un Latvijas pastmarku. Servisa apkalpošana pa ITA līniju iekļauj:
Lai turpinātu saņemt uzskaitītos pakalpojumus, kā arī partneru pakalpojumus šī produkta uzturēšanā, beidzoties bezmaksas servisa apkalpošanas termiņam, nepieciešams noformēt maksas parakstīšanos uz ITA (Starptautiskais). Informācija par ITA izlaidumiem tiek publicēta katru ceturksni informatīvās vēstulēs (piemēram, skat. informatīvo vēstuli № 4181 от 05.07.2005.) Lietotāju apkalpošanu pa ITA līniju veic firmas „1C” kvalificētie franšīzes partneri. |
Pēdējie Jaunumi
Pēdējie Jaunumi
|